De site van flybrazil geeft aan dat Arkefly in maart nog niet naar Joao Pessoa vliegt. De vlucht staat nu pas vanaf juni gepland. Uit betrouwbare bron vernomen dat de PF nog niet akkoord was. Schijnt wel nodig te zijn.... anderhalf jaar geleden zou Arkefly ook niet meer op Natal vliegen en kreeg via Flybrazil tickets van volgens mij een kaapverdiaanse maatschappij. Dit werd gelukkig op het laatste moment weer teruggedraaid en ik kon weer met Arkefly vliegen. Ben benieuwd of het uitstel nu ook afstel wordt?? Lullig voor brasil international trouwens, zij waren al bezig om een kantoor op te zetten in Joao Pessoa....
Arkefly vliegt op dit moment op Natal en Fortaleza. Heeft in het verleden gevlogen op Recife, Salvador en Porto Seguro. Indien de PF nu moeilijk aan het doen is aangaande Joa Pessoa rijst de vraag welke politieke spelletjes ze aan het spelen zijn.
Ik hoorde vandaag dat het waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat ze nu douane-activiteiten moeten gaan regelen daar, omdat de luchthaven nu internationaal wordt. Hier in brazilie kost dat nogal wat tijd, zoals je weet. Maar wie weet toch politieke spelletjes, je weet het nooit....
waarom joao pessoa??? wat zal hier de reden van zijn??? aan natal is toch niets mis?
wat heb je in joao pessoa wat je in natal niet hebt? naaktstrand mischien?
van mij mogen ze lekker naar natal blijven vliegen!!!!!!!