ReisStart.nl / Brazilië


2 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 > Volgende >> Laatste  

nieuw paspoort of niet.
Door:
Sil
- Lid

Datum:
15-04-2012 01:55:15
Mijn Nederlandse paspoort gaat boven alles. Omdat het allemaal nog heel onzeker is of we als nederlanders binnenkort meerdere nationaliteiten mogen hebben denk ik er niet over om een Braziliaans paspoort aan te vragen. Heb net een nieuw paspoort geregeld in Sao Paulo. Hier in Salvador kan dat ook niet meer. Tegen betaling van kosten sturen ze het naar je huis op. Totaal kwam het ongeveer op 600 reais ( incl vlucht). Dit verdeeld over 5 jaar is het mij meer dan waard.
Door:
piet v/d engel
- Lid

Datum:
15-04-2012 12:25:34
Is dat op sturen van een document niet gevaarlijk ivm vermissing?
Door:
piet v/d engel
- Lid

Datum:
15-04-2012 15:56:20
Je mag met een brazilieaans paspoort ook gewoon nl binnen hoor.Alleen zijn het de voorzieningen van nederland die je op zegd.Bij het wisselen van nationaliteit.
Door:
piet v/d engel
- Lid

Datum:
15-04-2012 16:16:59
Nu ik toch over een paspoort zat na te denken.Doe ik wel eens.Kun je in brazilie een wereldpaspoort aanvragen?
Lees dit even dan zal je mijn vraag hopelijk wel begrijpen.

www.persbericht.nu/toelichting-aangaande-het-world-passport-passeport-mondial-wereldpaspoort/
Door:
Bert Ernste
- Lid

Datum:
15-04-2012 20:02:34
Interessant. Het idee van burger zijn van de hele wereld in plaats van van één land is sympathiek.

De acceptatie van dat wereldpaspoort is echter zeer beperkt: en.wikipedia.org/wiki/World_Passport.
Door:
piet v/d engel
- Lid

Datum:
15-04-2012 21:23:34
Dit is ook een leuk stukje om telezen,

www.rnw.nl/nederlands/article/hou-toch-eens-op-over-dubbel-paspoort

2 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 > Volgende >> Laatste  

Reactie plaatsen

Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een bericht te plaatsen op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of een gratis gebruikers account aanmaken.