ReisStart.nl / Costa Rica
Home   Wiki   Weer   Forum   Foto's   Linkpagina

Hotel San Jose
Door:
Frederique
- Gast

Datum:
09-08-2008 22:51:56
Wie weet een leuk/relaxt hotel in San Jose voor aankomst/vertrek?

Door:
Hans
- Gast

Datum:
16-08-2008 13:06:30
Lieve Frederique,

San jose vind ik een ruige stad, ik heb daar gelogeerd toen ik aankwam uit NL in een hostel, en ik vond het maar niks.

Op het eind en op het advies van Nederlanders
heb ik in Alajuela overnacht, in Hotel Pacande. Dit heeft veel voordelen : De prijs-kwaliteitsverhouding van de accomodatie in Alajuela is veel beter dan die in San Jose.
Je spaart dikke taxikosten uit, omdat Alajuela veel dichter bij het vliegveld ligt dan San Jose. En in Alajuela kun je overal lopen, geen no-go area's.

Wanneer je San Jose wilt bezoeken, raad ik je aan om tips over do's en don'ts in te winnen
bij Mami of Papi van Hotel Pacande. Dat zijn hun bijnamen, communicatie in het engels met hen is niet zo makkelijk, maar hun altijd goede humeur is heel bepalend voor de sfeer.
Door:
robbin
- Gast

Datum:
02-09-2008 13:45:38
Hallo Frederique,

check de site holidaycheck.nl even daar kun je hotels bekijken in san jose ook vergelijken en bij sommige zelfs de prijzen zien en beoordelingen van andere reizigers lezen.

groetjes robbin
Door:
Ria
- Gast

Datum:
05-09-2008 21:00:18
Frederique kijk hier eens www.dospalmascr.com Super praktisch en geschikt voor aankomst en vertrek. Misschien ook eens kijken op www.mrtico.com

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee