Ik vertrek 14 februari naar CR! Eerst een spaanse cursus en daarna vrijwilligerswerk, gaan er meerdere mensen rond deze periode heen? Ik hoor het wel!
Groetjes Lisa
Door: Niekje - Gast
Datum: 09-12-2008 14:39:52
Ik vertrek op 15 febr. naar Costa Rica, maar met een georganiseerde reis van VTB
Door: Eva - Gast
Datum: 12-12-2008 13:07:40
Hallo!
Ik ga eind Januari naar CR, ook vrijwilligerswerk... Waar ga je heen? Misschien kunnen we eens mailen?
Door: Paul - Gast
Datum: 19-12-2008 19:16:35
Hallo,
Ik hoop in maart/april naar Costa Rica te vretrekken. Eerst wil ik een cursus Spaans gaan volgen van 5 weken. Daarna wil ik nog gaan rondreizen door Spaanstalige landen in Midden-/Zuid-Amerika. Ziet iemand dit ook zitten? Twijfel niet en neem eens contact met mij op.
Groetjes Paul
Door: Valentijn Kuperus - Gast
Datum: 24-12-2008 23:23:29
Hoi allemaal!
Ik vertrek in februari naar Guatemala om daar een maand lang een cursus Spaans te gaan doen. Vervolgens ga ik nog een paar maanden reizen door andere landen in Midden- en Zuid-Amerika. Het lijkt mij ook erg leuk om samen met iemand anders te reizen !
Ik zag al wat andere oproepjes staan, misschien kunnen jullie me mailen op valentijnkuperus@gmail.com?
Groetjes,
Valentijn
Door: Lisa - Gast
Datum: 11-01-2009 23:32:02
Hey, ik vertrek niet 14 maar 15 februari. Ik ga eerst spaans volgen vlakbij heredia voor 3 weken, daarna 3 weken in monteverde. en als laatst 2 weken vlakbij flamingo beach vrijwilligerswerk doen. en jij eva?