ReisStart.nl / Costa Rica
Home   Wiki   Weer   Forum   Foto's   Linkpagina

prijzen verblijf costa rica
Door:
ester
- Gast

Datum:
30-07-2006 16:09:52
hallo,
weet er iemand hoe de prijzen liggen van de low-budet/mid-range accommodaties in Costa Rica? Ik wil er in november graag heen.

groetjes, ester
Door:
Natascha
- Gast

Datum:
05-10-2006 15:33:33
Hallo,Het lijkt me handig als je dan naar het reisbureau gaat en ernaar vraagt die mensen weten er toch alles van...
Groetjes natascha.
Door:
Jacqueline
- Gast

Datum:
25-10-2006 17:21:25
Hallo Esther,
Ik werk op een reisbureau, vooruitboek prijzen voor middenklasse hotels liggen op zo'n Euro 35,- tot....60,= per persoon per nacht, incl. ontbijt. Boek je ter plaatse dan kan het wellicht iets goedkoper uitvallen. Maar net wat je zoekt. En of je tijdens je vakantie tijd wil spenderen om een geschikte acco ter plaatse te zoeken. Zeker als je bijv 2 weken gaat, zou ik vooruit boeken.
Groetjes Jacqueline
Door:
yvonne
- Gast

Datum:
11-09-2007 04:10:40
Hoi Esther,
Wij willen volgend jaar naar costa rica en ik heb al de nodige informatie gevonden. Ik zou niet teveel vooruit boeken en als je het niet erg vindt om op de bonnefooi te gaan. Het scheelt echt heel veel geld. Je kunt daar overnachtingen boeken voor 6 euro pppn. En vanaf die prijs omhoog natuurlijk. Maar dus ook een stuk goedkoper als van te voren op een reisbureau.
Door:
Hans
- Gast

Datum:
01-10-2007 20:42:52
Hallo Ester,

In San Jose is het het duurst, maar daar moet je dan ook zsm weg.....

Ik heb vanaf 5 $ tot 28 $ uitgegeven.
De duurste was luxe, had ik op dat moment
ff zin in. Prijs tussen haakjes in dollar,
bezocht in volgorde van tijd:
Puerto Limon (20) , Cahuita (10), La Fortuna (5), Nuevo Arenal (12), Upala (10), Canas (2, Bijagua (7), Puntarenas (10), Jaco(10), Alajuela (20).

Hans.
Door:
Hans
- Gast

Datum:
01-10-2007 20:44:24
Canas was dus 28 dollar

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee