ReisStart.nl / Thailand
Home   Wiki   Weer   Valuta   Forum   Foto's   Plattegrond   Ervaringen   Linkpagina

Koh Tao of Koh Phangan
Door:
Ruud01
- Lid

Datum:
11-03-2010 14:28:49
Kenners,

Eerst na Hua Hin en daarna met de ferry vanaf Chumpon naar Koh Tao of Koh Phangan.

We zoeken een bungalow aan het strand niet luxe maar ook niet heel simpel. Lekker rustig, maar vooral voor de (grote) kinderen in de buurt van een stadje met een barretje etc.
Het zou ook leuk zijn als je met een brommertje een beetje kan toeren. En natuurlijk een mooi strand met snorkelmogelijkheden.
Een heel lijstje, maar ik zoek ook de gouden tip !!
Door:
Ruud01
- Lid

Datum:
18-03-2010 14:36:21
Kenners,

Jullie stellen mij teleur.
Ik weet het commentaar-sites genoeg, maar ik hecht aan recente persoonlijke ervaringen.
Is er nu niemand met een leuke tip voor een verblijf op Koh Tao of Koh Phangan ???
Door:
Neele01
- Lid

Datum:
18-03-2010 15:16:52
Ik zou met grote kinderen voor Koh Tao gaan. Daar komen veel jongeren, bij veel barretjes ligt iedereen s'avonds lekker een filmpje te kijken en je kan elkaar niet kwijtraken.
Wat ik heb gezien van Phagnan was niet wat je zoekt. Prachtige stranden met leuke bungalows maar of het is er heel stil of je komt in het hoofddorpje waar naar mijn mening niet veel aan is....
Door:
PascalA
- Lid

Datum:
18-03-2010 20:23:24
Hey Ruud,

Koh Phangan is voornamelijk bekend vanwege fullmoon, half moon, blackmoon party's. En dan is het daar afgeladen. Wij zijn in februari op Koh tao geweest, en dat is heerlijk! Wij zaten op Chalok Baan, lekker rustig! Maar als je naar Sairee Beach gaat, daar zijn voldoende resorts, aan zee, rust aan zee, maar ook voldoende barretjes etc om 's avonds nog te borrelen enzo. Snorkelen is zeer goed mogelijk, er zijn diverse boottrips te boeken rondom het eiland (aanrader!). Ik zou Koh Tao aanraden!
En dat scooter rijden.... op elk eiland zie je voldoende westerlingen in het verband of gips... iedereen wil scooter rijden, maar velen denk te snel dat ze het goed kunnen op de toch niet al te beste wegen op de eilanden.
Door:
robbr
- Lid

Datum:
18-03-2010 23:42:22
Quote:
En dat scooter rijden.... op elk eiland zie je voldoende westerlingen in het verband of gips... iedereen wil scooter rijden, maar velen denk te snel dat ze het goed kunnen op de toch niet al te beste wegen op de eilanden.[/quote

Dat ligt aan de westerlingen zelf: de meeste denken dat ze daar hard kunnen rijden en dat een ieder zich aan de verkeersregels houdt...niets is minder waar!En vlak ook het onverantwoorde alcohol gebruik niet uit waarna ze nog effe op de scooter kruipen...

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee