ReisStart.nl / Brazilië


5 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 3 4 5 > Volgende >> Laatste  

Contact gezocht met nederlanders in Sao Paulo
Door:
sven
- Lid

Datum:
14-03-2013 19:55:48
Debbie, volgens de sociedade dos cornos, als je een mooie vrouw hebt, dan moet je die delen met je vrienden.

Misschien is dat wel de reden
Door:
Jeroen Haan
- Lid

Datum:
14-03-2013 20:06:59
Heren bij gebrek aan moderatie attendeer ik u maar op het onderwerp van deze discussie:
"Contact gezocht met nederlanders in Sao Paulo"
Niet aardig naar Maurice dat zijn draadje wordt gekaapt. Dat wij af en toe een beetje off topic zijn... soit maar dit ...

Beste Wilbeer,
Maarten neemt geen blad voor de mond maar je gaat echt over de scheef met je 5.000 Real. Een beetje man huurt trouwens niet iemand in of ben jij zo'n onderdeurtje dan...
Ook goede idee om een moddergevecht draadje te openen waar alle egootjes lekker hun koppen tegen elkaar kunnen stoten...

PS
Debbie, ik heb de tweede pagina opgeslagen voor het nageslacht.
Kunnen ze zien hoe mensen zich heerlijk en publique laten kennen...
Door:
sven
- Lid

Datum:
14-03-2013 20:09:53
"je gaat echt over de scheef met je 5.000 Real"

Had ik niet eens gezien. 5000 real om poten te breken. Dat is inclusief Gringo Tax zeker
Door:
Maarten van Tilburg
- Lid

Datum:
14-03-2013 21:16:35
Ach Sven, het ziet er echt naar uit dat hij binnenkort wat juridische bijstand nodig heeft.
Nederlands gesproken, dus...

Of zal ik in Nederland aangifte doen van bedreiging?

Hoe kom je trouwens op het idiote idee dat op een openbaar forum neer te kwakken, onbeschrijvelijk dom.

Maar goed, Godwin is aangeroepen. Discussie gesloten dus.
Door:
Wilbeer
- Lid

Datum:
14-03-2013 21:54:29
Lol, heeft Maarten dan een tent om te verbouwen? Ik zal aangifte doen als ik jouw was Maarten! Dat past precies bij jouw NSB mentaliteit. Je moet alleen nog uitvinden in welk land je aangifte zou kunnen doen, en dan zal je dat proces verliezen.

Maar waar moet Maarten aangifte doen?

- In Nederland
- In Brazilie
- In het land waar ik een permanent visum heb

Of moet Maarten zich eens afvragen waarom hij met zijn gepreek altijd zoveel mensen wegjaagd of tegen zich in het harnas jaagt. Ik ben niet zo dom Maarten, ik heb gewoon lak aan prekers als jij. Als jij mij geld kost of mij een streek wil leveren, dan ga ik ook streken leveren die je niet snel zult vergeten. Ik ben niet zo'n figuur als jij die zich voor 20.000 laat naaien. Gezien het lef wat je daar hebt getoond heb ik van iemand als jij ook weinig te vrezen.

Iemand kan aan de universiteit hebben gestuurd. Maar als je biologie hebt gestudeerd wil dat nog niet zeggen dat je overal verstand van hebt, zoals van LTD, Limited op Virgin Islands, bedrijven op Cyprus, bedrijven met aandelen aan toonder in Panama, bedrijven op de Seychellen. En waarover moet je belasting betalen als je je geen loon uitkeert. Zoek dat allemaal maar eens uit.

Ik zal wat verklappen; ik woon al een aantal jaar niet meer in Nederland.
Door:
Wilbeer
- Lid

Datum:
14-03-2013 22:02:14
Ik zal dit draadje ook links laten liggen. Als er 1 ding duidelijk is geworden is dat Maarten weer eens mensen tegen zich in het harnas weet te jagen met zijn eeuwige moralistishe gepreek en denkt dat hij de waarheid in pacht heeft. Ik wacht geduldig af tot Maarten weer eens in de problemen komt en hem dan hard uitlachen als iets hem weer veel geld gaat kosten of hij erachter komt dat zijn vrouw een ander heeft.
Door:
sven
- Lid

Datum:
14-03-2013 22:46:34
" ik woon al een aantal jaar niet meer in Nederland."

Tja, zeker zo lang dat je de nederlandse gramatica al vergeten bent.
Door:
Wilbeer
- Lid

Datum:
14-03-2013 23:12:21
Het is "gramMatica".

Door:
sven
- Lid

Datum:
14-03-2013 23:24:52
Maar ik kan tenminste zeggen dat ik hier al 18 jaar woon, en in het Portugues is het wel met 1 M.
Door:
Wilbeer
- Lid

Datum:
14-03-2013 23:29:36
Gefeliciteerd Sven, je woont al 18 jaar in Brazilie! Wow, wat heb je daarvoor gedaan behalve verhuizen? Heb je verder nog prestaties geleverd, of is dat de belangrijste prestatie die je in je leven geleverd hebt?
Door:
Jeroen Haan
- Lid

Datum:
15-03-2013 16:07:11
Wilbeer, ter herinnering:
"Ik zal dit draadje ook links laten liggen."
Doe ons een lol en hou je als een man aan je woord.
Door:
sven
- Lid

Datum:
15-03-2013 17:59:30
Jeroen, hij weet niet wat links is.
Door:
Wilbeer
- Lid

Datum:
15-03-2013 19:10:56
Ach ja, ik reageer gewoon. Laat me door de zedenprediker ook niet de mond snoeren. Hij heeft zijn vriendin van het internet geplukt, of beter gezegd zijn vriendin was op zoek naar een Gringo om haar te onderhouden. Dat is haar gelukt en ze had meteen de hoofdprijs. Maarten kon goed voor haar zorgen en kreeg opeens ook een oprotpremie mee van zijn baas zodat ze terug kon naar Brazilië. Dus ze is een echte spekkoper want hij kon een huisje kopen en een restaurantje beginnen. Niets is beter voor zo'n dame dat hij zijn geld investeert, dan kan zij er op den duur ook aanspraak op maken. Een huwelijk duurt immers niet eeuwig en 'als vrienden uit elkaar' bestaat niet, vaak gaat het met een hoop herrie en slaande deuren.

Ik kan dat soort vrouwen wel wat speciaal op zoek is naar een Gringo. Vaak omdat ze financiële zekerheid willen en behoefte hebben aan (financiële) verzorging. Vaak gaat dat goed totdat ze uiteraard de biezen pakken doordat ze bijvoorbeeld zelf het vermogen naar zich toe kunnen trekken en iemand vinden waar ze echt van kunnen houden omdat ze geen financiele problemen meer hebben. Want bij het vinden van een man gaat het toch vaak in de eerste plaats om financiële zekerheid en een goede toekomst voor hen en vaak ook de kinderen. Ze was dan ook in Amsterdam gaan wonen omdat ze geen goede baan kon vinden in Brazilië.

Er is altijd een bepaald soort mannen dat zich op die manier laat verleiden. In Nederland niet gewend aan vrouwen en complimentjes. Leven met een roze bril op en gaan uit van de goedheid van de mensen, maar wordt soms dan voor 20.000 reals een poot uitgedraaid. Dat is dan ook tekenend die mensenkennis, verblind door de liefde laat de mensenkennis hen nog verder in de steek. De meeste vrouwen gaan ook gewoon vreemd, dat lees je hier regelmatig op de prikborden. Zoek maar eens in de computer wat ze uitspoken. Dat is ook net zo vreemd en moet je begrip voor hebben. Want het is immers zo dat ze vaak wel afhankelijk zijn van de mannen en voor je het weet ruilen die hun oudere vrouw ook in voor een jonger exemplaar.

Ja, de liefde is mooi, maar financiële zekerheid is belangrijker voor de meeste vrouwen. En vooral als ze wat ouder zijn en kinderen hebben omdat ze dan vaak uitgerangeerd zijn door de Braziliaanse mannen die liever wat jongers hebben.
Door:
Maarten van Tilburg
- Lid

Datum:
15-03-2013 20:48:35
Dat wordt dan ook nog een aanklacht wegens laster en smaad.

Het loopt op.
Door:
Wilbeer
- Lid

Datum:
15-03-2013 21:40:15
Maarten, je bent gewoon zielig. Zelf denk je alles neer te kunnen kalken als zijnde jouw mening die superieur is aan die van anderen. Beetje dreigen met politie, smaad laster en aangifte. Mag ik mijn menig niet geven over dit slag vrouwen waarvan er ook heel veel rondlopen? Gadver, wat ben jij een eng mannetje. Ik lach om jouw dreigementen want van een rechtzaak zal het nooit komen. Je kan je beter eens wat minder arrogant opstellen en eens in de spiegel kijken, volgens mij denk jij dat je jezus bent.
Door:
sven
- Lid

Datum:
15-03-2013 21:48:33
" Mag ik mijn menig niet geven over dit slag vrouwen waarvan er ook heel veel rondlopen? "


Nee.

Difamação

Art. 139 - Difamar alguém, imputando-lhe fato ofensivo à sua reputação:

Pena - detenção, de três meses a um ano, e multa.

Art. 140 - Injuriar alguém, ofendendo-lhe a dignidade ou o decoro:

Pena - detenção, de um a seis meses, ou multa

Door:
Wilbeer
- Lid

Datum:
15-03-2013 22:01:40
Is dat nou een Braziliaans wetboek. Is die geldig op een Nederlands forum waarbij 1 partij in Brazilie woont en de andere ingezetene is van een ander Zuid Amerikaans land? Is dit niet gewoon vrijheid van meningsuiting? Wat voor de ene beledigend kan overkomen, hoeft dat ook niet te zijn.

Maar dat ziet de superieure Maarten niet, dat vindt hij weer heel normaal. Mij hoef je niet te dreigen Maarten, ik heb al zo vaak gezien dat je dat dreigement nodig hebt maar zelf de grootste beledigingen rondstrooid. Gedeaag je eens normaal zonder iedereen die dingen anders regelen weg te zeten als iemand die anderen wil behandelen als slaaf. Respect klinkt uit jou wmond wel heel lachwekkend gezien de vele discussies die jij al hebt gevoerd en op de manier waarop jij mensen weg wilt zetten. Hou je lekker bezig met die ballentent van je in plaats alle forums af te stropen.
Door:
sven
- Lid

Datum:
15-03-2013 22:04:20
"Is dit niet gewoon vrijheid van meningsuiting?"

Nee.

"Wat voor de ene beledigend kan overkomen, hoeft dat ook niet te zijn."

Doet er niet toe of het voor jou niet beledigend is, maar of het voor de andere persoon beledigend is.
Door:
Jeroen Haan
- Lid

Datum:
15-03-2013 23:16:42
Hallo Wilbeer, ik vind dat zowel jij als Maarten respectloos met andere mensen omgaan. Jullie respecteren dit forum niet en zitten hier te bekvechten. Wissel emailadressen uit en ga prive de vete uitvechten.
Door:
Wilbeer
- Lid

Datum:
15-03-2013 23:41:47
Nee sven, het gaat erom of een rechter dat als belediging zou opvatten. Sommige mensen hebben namelijk nogal lange tenen. En zelf staan ze graag bij de anderen op de tenen, lees maar eens hoe hij buitenlanders in Fortaleze neerzet.

En Jeroen heeft de beste reactie.

5 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 3 4 5 > Volgende >> Laatste  

Reactie plaatsen

Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een bericht te plaatsen op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of een gratis gebruikers account aanmaken.